ΧΟΙΡΙΝΟ ΜΕ ΠΡΑΣΑ ΚΑΙ ΔΑΜΑΣΚΗΝΑ

Καλημέρα! Ελπίζω να είσαστε όλοι καλά! Η μέρα, τουλάχιστον στην Αθήνα, είναι όμορφη και ηλιόλουστη και συνηγορεί σε μία καλύτερη διάθεση. Άλλαξε και η ώρα και, όσοι σηκώνονται πολύ νωρίς για δουλειά (όπως κι εγώ!) πλέον αντικρίζουν κάποια στιγμή στη διαδρομή τους το φως του ήλιου! Παρόλο τον καλό καιρό εγώ σήμερα σας έχω ένα φαγάκι χειμωνιάτικο. Η συνταγή  είναι πολύ νόστιμη και ιδανική για κυριακάτικο τραπέζι και ... δεν είναι δική μου! Μου την έδωσε η κουμπάρα μου η Ζέτα (μαμά του καταπληκτικού βαφτισημιού μου!) πριν από κάποια χρόνια, αφού είχαμε φάει το νόστιμο αυτό φαγητό στο φιλόξενο σπίτι της μία Κυριακή. Είναι ιδανική και για εορταστικό τραπέζι καθώς ετοιμάζεται εύκολα και δεν απαιτεί κόπο την τελευταία στιγμή πριν το σερβίρισμα. Για μία μεγάλη κατσαρόλα θα χρειαστούμε:
1.700 γρ. χοιρινό
400 γρ. δαμάσκηνα χωρίς κουκούτσι
1 χούφτα αμύγδαλα λευκά
4 πράσα
1 κούπα μεγάλη σέλινο ψιλοκομμένο
1 φλυτζάνι λάδι
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1 κουταλιά πελτέ ντομάτας
Αλάτι, πιπέρι
Τσιγαρίζω το κρέας με το λάδι και αφού ροδίσει καλά προσθέτω το τριμμένο κρεμμύδι. Προσθέτω 1 ποτήρι νερό και το βράζω περίπου 1-1,5 ώρα. Κόβω σε ροδέλες το λευκό μέρος από τα πράσα και τα βάζω σε μία κατσαρόλα με δύο δάχτυλα νερό, να βράσουν μέχρι να πιουν όλο το νερό. Αφού γίνει το κρέας, ρίχνω από πάνω τα πράσα, τα δαμάσκηνα, αλάτι-πιπέρι, αμύγδαλα και σέλινο. Διαλύω σε ένα φλυτζάνι νερό τον πελτέ και περιχύνω το φαγητό. Το αφήνω να βράσει για περίπου ½ ώρα σε χαμηλή φωτιά (προσοχή: δεν ανακατεύω, μόνο κουνάω την κατσαρόλα).

9 σχόλια:

  1. άκρως ελληνικό και νόστιμο φαγάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίο χειμωνιάτικο φαγάκι! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημέρα Γαστερόπληξ! Ναι, είναι ελληνικότατο το φαγάκι μας σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα Big mama! Τα πράσα και τα δαμάσκηνα δένουν πολύ ωραία με το χοιρινό, του δίνουν γλυκειά γεύση και μελωμένη σαλτσούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ αγαπημένα υλικά, θα το έχω στα υπόψιν.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ερχομαι τρεχάτη να μου κάνεις το τραπέζι ή τουλάχιστον να πάρω μεριδούλα για τον αντρούλη μου που αγαπά πολύ αυτό το φαγάκι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να το δοκιμάσεις Ξανθή, η γεύση του είναι πραγματικά πολύ καλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να έρθεις Έλενα όποτε θέλεις! Με τον αντρούλη σου έχουμε τα ίδια γούστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μμμμ...!! ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!
    ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή