ΑΛΜΥΡΑ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ

ΑΛΜΥΡΑ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ
Bonjour a tous! Ελληνιστί, καλημέρα σε όλους! Διάθεση για εργασία δεν υπάρχει πολλή αλλά η διάθεση για βόλτα και κουβεντούλα αφθονεί! Και αφού προς το παρόν η βόλτα αποκλείεται (ας όψεται η σκληρή μοίρα που δεν με έκανε να γεννηθώ έχοντας λυμένα τα ...ποταπά ζητήματα τύπου, λογαριασμοί, κοινόχρηστα κλπ.κλπ., άρα και αποφεύγοντας κάθε μορφή εργασίας) ας κάνω λίγη κουβεντούλα με όλους εσάς να μου φύγει το μεράκι.
Εδώ και αρκετούς μήνες συμπαραστέκομαι στη χώρα μας που περνάει δεινές ώρες στα οικονομικά, περνώντας κι εγώ με τη σειρά μου οικονομική στενότητα! Είδα τον ήδη πενιχρό μισθό μου να συρρικνώνεται, τα αγαθά και τις υπηρεσίες να ακριβαίνουν συνεχώς και δυστυχώς από παντού ακούω ότι έπεται συνέχεια. Ακόμα και τους πιο αισιόδοξους από εμάς τους κυριεύει σιγά-σιγά μία ανασφάλεια. Δεν είμαι η μόνη φυσικά, οι περισσότεροι συνάνθρωποί μας βρίσκονται στην ίδια κατάσταση και γι αυτό συνήθως δεν μου αρέσει να αναπαράγω τα ίδια και τα ίδια για την κρίση που ήρθε και αυτήν που ακόμα είναι στο δρόμο και έρχεται! Επιπλέον προσπαθώ να έχω συνεχώς στο μυαλό μου ότι πρέπει να είμαι ευγνώμων επειδή και εγώ και οι αγαπημένοι μου είμαστε υγιείς αλλά και για αυτά που έχω. Μπορεί εγώ  να τα θεωρώ δεδομένα αλλά κάποιοι (πολλοί πλέον) άνθρωποι δεν έχουν ούτε καν αυτά. Ας είμαστε λοιπόν καλά και ας έρθουμε όλοι πιο κοντά ώστε να καταφέρουμε να βρούμε τρόπους να δυναμώσουμε την διάθεση και την ψυχή μας! Η κατάσταση είναι πράγματι ήδη διαμορφωμένη, δύσκολη και αβέβαιη αλλά όλοι εμείς, καλομαθημένοι είναι η αλήθεια τα τελευταία χρόνια, θα πρέπει να  προσαρμοστούμε στις νέες συνθήκες και να αναδιοργανώσουμε τις ζωές μας πάνω στα νέα δεδομένα.
Αφού λοιπον σας ανέλυσα τους ...προβληματισμούς μου πάνω στα οικονομικά μου που όλο και δυσκολεύουν, ας δούμε και μία νόστιμη συνταγή για αλμυρά κουλουράκια, έτσι για να συνοδεύσουμε ...τι? Το νεράκι μας? (Καθότι πλέον, με τους νέους φόρους, δεν το βλέπω να αγοράζουμε μπυρίτσες, κρασάκια και λοιπά συναφή είδη πολυτελείας!). Αυτά τα κουλουράκια είναι τύπου μπατόν σαλέ, νόστιμα και εύκολα. Για μία δόση χρειάζονται:
250 γρ. μαργαρίνη μαλακή
70 γρ. κρασί λευκό
400 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 κ.σ μπεικιν πάουντερ
50 γρ. κεφαλογραβιέρα ψιλοτριμμένη
80 γρ. καρότο ψιλοτριμμένο
αυγό για την επάλειψη

Αλάτι, πιπέρι
Χτυπάμε στο μίξερ τη μαργαρίνη, το κρασί και το αλατοπίπερο μέχρι να ενωθούν καλά τα υλικά. Προσθέτουμε το αλεύρι κοσκινισμένο, το μπεικιν πάουντερ και την κεφαλογραβιέρα και συνεχίζουμε το ανακάτεμα μέχρι να σχηματιστεί μια εύπλαστη ζύμη. Τέλος προσθέτουμε το καρότο. Πλάθουμε τη ζύμη σε διάφορα σχέδια (εγώ τα έκανα στρογυλλά για πιο γρήγορα, αλλά εξίσου ωραία γίνονται και μακρόστενα, τύπου κριτσίνι) και τοποθετούμε τα κουλούρια σε λαμαρίνα φούρνου που έχουμε στρώσει με χαρτί ψησίματος. Αλείφουμε την επιφάνειά τους με αυγό και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για 20 με 25 λεπτά.

9 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Η αλήθεια είναι ότι στην αρχή της κρίσης ήμουν από εκείνους που αισιοδοξούσαν ότι όλα θα πάνε καλά. Μετά από 1 1/2 χρόνο, η αισιοδοξία έχει πιάσει πάτο και μόνο μαύρες σκέψεις μπορώ να κάνω. Άμεσα δεν έχω θιχτεί ακόμη, αλλά ξέρω πια ότι δεν είναι μακριά εκείνη η μέρα...
    Τέλος πάντων, καλά να είμαστε, κάπως θα επιβιώσουμε.
    Τη συνταγή για τα κουλουράκια θα την κρατήσω, είμαι βλέπεις από εκείνους που τους αρέσει συνέχεια να μασουλάνε κάτι! Και νομίζω ότι τούτα τα κουλουράκια είναι ιδανικά!
    Ευχές για μια όμορφη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ για τις ευχές crispy! Κι εγώ αρχικά ήμουνα από αυτους που θεωρούσαν υπερβολές όλα αυτά που λέγονταν για την κρίση αλλά τελικά έχω υποστεί άμεσα την επιρροή της και φοβούμαι πως έπεται συνέχεια! Ας είμαστε καλά τουλάχιστον και όλα τα άλλα μπορούν να αντιμετωπιστούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!!όσο αισιοδοξία κι αν είχαμε στο τέλος θα φύγει από το πολύ μπλα μπλα ότι όλα είναι μαύρα!!
    Άντε να σου τύχει κι ένα λίγο μαύρο εσένα πως να πας παρακάτω.Αλλά μήπως αυτό είναι το ζητούμενο;; ότι πρέπει κάπου να προσγειωθούμε ναι αλλά όλοι;;;Βρέθηκα σε επαρχιακή πόλη προχτές το μεσημεράκι και όλα μα όλα τα καφέ και ουζερί ήταν γεμάτα!!!Τρελάθηκα, λέω αυτοί όλοι τι είναι συνταξιούχοι;;όχι άνεργοι ή φοιτητές;;τότε πως;; Μήπως ζούμε σε έναν παραλογισμό;;;γιατί εγώ δεν μπορώ να πάω;;; Τελικά μήπως σε προβλημάτισα πιο πολύ;;
    Ας φάμε ένα κουλουράκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι να πω Ξανθή μου, ίσως εγώ να τα βλέπω πιο απαισιόδοξα τώρα γιατί λόγω και προσωπικών θεμάτων διανύω μία πιο στριμωγμένη οικονομικά περίοδο, πάντως υπάρχουν ακόμα πολλοί άνθρωποι που συνεχίζουν τον προηγούμενο τρόπο ζωής. Μπορεί κάποιους να μην τους αγγίζει η κρίση ή μπορεί απλώς να προσπαθούν να κάνουν πως δεν την βλέπουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα αγαπητή μου φίλη
    Πολύ όμορφα διατυπωμένος ο πρόλογος της ανάρτησης.
    Παρακαλουθώ καθημερινά τις ειδήσεις από την πατρίδα και ειλικρινά θλίβομαι για την κατάντια που την οδήγησαν οι ανεγκέφαλοι. Και δυστυχώς όχι μόνο δεν βλέπω διέξοδο αλλά΄πολύ φοβάμαι πως θα έρθουν και χειρότερα.
    Ωραιότατα τα κουλουράκια σου. Να ξεφύγουμε λίγο από τις ζάχαρες
    Νάσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Dennis! Φοβάμαι κι εγώ πλέον ότι θα έρθουν χειρότερα οπότε μόνο να ευχηθούμε να έχουμε υγεία και δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εγώ θα προσποιηθώ πως δε με αγγίζουν τα προβλήματα, όχι άλλη μαυρίλα!!!
    κουλουράκια θα παρω για ορεκτικό, μιας κι ακόμη δεν έφαγα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα...κι εγώ θα συμφωνήσω με την Γαστεροπλήξ...μπορεί να είναι μαύρα τα πράγματα αλλά δεν θέλω άλλη μαυρίλα...κι έτσι θα φάω τα κουλουράκια σου και δεν θέλω να συμβαίνει τίποτα κακό στην ζωή μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή