Ζυμαρικά με "πειραγμένο" κοκκινιστό μοσχαράκι

Ζεστούλα σήμερα και αναπολώ την προηγούμενη εβδομάδα την οποία πέρασα σε κατάσταση απόλυτου νιρβάνα κάνοντας διακοπές σε καταπληκτικό ξενοδοχείο της Πελοποννήσου! Υπό κανονικές συνθήκες και δεδομένης της οικονομικής μου κατάστασης δεν θα τολμούσα ούτε... καφέ να πιω εκεί, ας είναι καλά συγγενικό μου πρόσωπο που εργάζεται στο συγκεκριμένο όμιλο και χαίρει τεράστιας έκπτωσης (κοντά λοιπόν στο βασιλικό, ποτίζονται και η γλάστρα-εγώ και το γλαστράκι-η μικρή μου!!!). Η χλιδή τελείωσε, επανήλθαμε στα γνωστά λημέρια (προσωρινά γιατί έπεται συνέχεια διακοπών - φέτος η άδεια θα έρχεται σε μικρες δόσεις) και στις γνωστές, καθημερινές ενασχολήσεις.
Το φαγάκι που έκανα χθες δεν είναι ιδιαίτερα καλοκαιρινό, το ομολογώ, αλλά επειδή μου βγήκε πολύ νόστιμο είπα να το περιγράψω. Ουσιαστικά πρόκειται για κοκκινιστό μοσχαράκι σερβιρισμένο με πέννες (ή φυσικά οποιοδήποτε άλλο ζυμαρικό). Ιδού η παρασκευή του:
- 1 κιλό μοσχαράκι σπάλα κομμένο σε κομμάτια
- 4-5 κουταλιές σούπας ελαιόλαδο
- 2 κρεμμύδια ψιλοκομμένα
- 2 σκελίδες σκόρδο ολόκληρες
- 1 κουταλιά πελτές ντομάτας
- 1 κουταλιά κέτσαπ
- 3 ώριμες ντομάτες πολτοποιημένες
- 1/2 φλυτζάνι τσαγιού μαυροδάφνη
- Μερικούς κόκκους μπαχάρι
- 1 βιολογικό κύβο λαχανικών
- Αλατοπίπερο
Τσιγαρίζουμε καλά το κρέας στο λάδι. Όταν πάρει χρώμα από όλες τις πλευρές προσθέτουμε το κρεμμύδι και το σκόρδο και περιμένουμε 3-4 λεπτά να πάρουν χρώμα και αυτά, χωρίς όμως να καούν. Τρίβουμε τον πελτέ στον πάτο της κατσαρόλας και σβήνουμε με τη μαυροδάφνη. Περιμένουμε μέχρι να εξατμιστεί το αλκοόλ του κρασιού και μετά προσθέτουμε όλα τα υπόλοιπα υλικά ξεκινώντας με τις ντομάτες. Σιγοβράζουμε (θέλει περίπου 1-1,5 ώρα) και όταν το κρέας μαλακώσει αλατοπιπερώνουμε. Η σάλτσα γίνεται θεϊκή! 

6 σχόλια:

  1. οι διακοπές ακόμη κι αν είναι ολιγοήμερες μας ξεκουράζουν και βοηθούν να αντέχουμε τον υπόλοιπο καιρό, είτε αναπολώντας τις προηγούμενες, είτε ονειρευόμενοι τις επόμενες!!
    όσο για το φαγάκι είναι all time classic και καθόλου δε με χαλάει μέσα στο κατακαλόκαιρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτσι όπως τα λες είναι Γαστερόπληξ μου, οι διακοπούλες είναι απαραίτητες ειδικά στις παρούσες συγκυρίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία συνταγή... από τις αγαπημένες μου! Ένα βραβείο σε περιμένει στο Tantekiki.blogspot.com
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Pela Sofi πέρασα ήδη! ΠΟλύ ωραίο το blog σας, θα τα λέμε πλέον συχνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τante Kiki ευχαριστώ πολύ αν και δεν σε φτάνω με τίποτα, εγώ πια, λόγω έλλειψης χρόνου, έχω περιορίσει κατά πολύ τις μαγειρικές μου δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή