ΓΛΥΚΑΚΙ ΜΕ ΑΡΩΜΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ

"Καλώς να ορίσετε κυρία Άνγκελά μας! Κοπιάστε στο φτωχικό μας! Τι χαρά είναι αυτή που μας δίνετε! Τι να σας τρατάρουμε για το...καλό που μας κάνατε? Να σας βγάλουμε ένα σοκολατάκι με λικέρ, από εκείνα τα παλιακά? ´Ενα φοντανάκι? Μία σουμάδα να δροσιστείτε?" 
Δεν ξέρω ακριβώς για ποιό λόγο αλλά η κυρία Μέρκελ μου βγάζει κάτι σε αντιπαθητική θεία, από εκείνες τις γεροντοκόρες θείες που στα παιδικά μας χρόνια μας επέβαλαν οι μανάδες μας στα γιορτινά τραπέζια. Αυτές που μας έφερναν πάντα σοκολάτες υγείας (που δεν μου άρεσαν), που μας τσιμπούσαν δυνατά τα μάγουλα, μύριζαν ναφθαλίνη και κολώνια λεμόνι Μυρτώ και στρωνόντουσαν με τις ώρες στο σαλόνι χωρίς καμία διάθεση να αναχωρήσουν. Τις θείες με τα άκομψα ταγιεράκια, τα παπούτσια με το χοντρό τακούνι και την ασορτί τσάντα. Προς τιμή λοιπόν της θείας-Αγγέλας και για να την κεράσουμε κάτι με άρωμα τριαντάφυλλου για να την γλυκάνουμε (αφού εκείνη επιμένει να μας πικραίνει συνέχεια), ας φτιάξουμε ένα εύκολο γλυκάκι με λουκούμια. Χρειαζόμαστε:
Μία συσκευασία φύλλα κρούστα;
Λυωμένο βούτυρο
Λουκούμια με άρωμα τριαντάφυλλο
Καρύδια σε μεγάλα κομμάτια
Ζάχαρη άχνη (προαιρετικά, εγώ δεν έβαλα)
Βουτυρώνουμε καλά δύο φύλλα κρούστας. Μπήγουμε 2-3 κομμάτια καρύδι σε κάθε λουκούμι και βάζουμε τα λουκούμια σε σειρά στην άκρη των φύλλων. Τυλίγουμε τα φύλλα (σαν φλογέρες) και τις τοποθετούμε σε ταψί πάνω σε χαρτί ψησίματος. ´Οταν τις φτιάξουμε όλες και τις αραδιάσουμε, τις βουτυρώνουμε ξανά με ένα πινελάκι. Βάζουμε το ταψί στο φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου, μέχρι να ροδοκοκκινήσουν, περίπου 40 λεπτά. Αφού ψηθούν, περιμένουμε λίγο να κρυώσουν και τις πασπαλίζουμε, αν θέλουμε, με άχνη.

8 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο το γλυκάκι σου Αμαλία! Εύκολο και αρωματικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρωτότυπο και εύκολο γλυκό!
    Φιλιά Αμαλία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όντως παλαϊκό το γλυκάκι σου Αμαλία μου, που προσωπικά δεν έχει τύχει καν να φτιάξω. Λες να το κάνω τώρα για την υποδοχή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αμαλί αμου γεια σου! Τι υπέροχο που ειναι αυτο το γλυκάκι βρε συ τέτοιο θα τρατάρεις στην κυρα Αγγέλα!?
    Αυτο το θέλω εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και εύκολο και αρωματικό mia maria, μια χαρά τα λες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ερμιόνη μου εύκολο σίγουρα, πρωτότυπο έτσι κι έτσι, το είχα δει σε περιοδικό και στην τηλεόραση και τι αντέγραψα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πώς θα υποδεχτούμε καλέ Πηνελόπη μου κοτζάμ επίσημη, με άδεια χέρια???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Eri, βγήκε μπόλικο, φταλνει και για μας και για την Αγγέλα, κανείς δεν θα μείνει παραπονεμένος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή