ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ!

Τελευταία μέρα στο γραφείο σήμερα. Ο προορισμός των διακοπών μου ακόμα είναι λίγο αόριστος, πρώτη φορά φέτος. Με διακρίνει ως χαρακτήρα μεγάλο πνεύμα οργάνωσης, ειδικά τις διακοπές ανέκαθεν τις οργάνωνα πολύ καιρό νωρίτερα, αυτή τη φορά όμως μου ξέφυγε η κατάσταση. Ξεκινάμε και βλέπουμε λοιπόν! 
Το σίγουρο είναι ότι αυτό που δεν με διακρίνει (η φετινή χρονιά δεν αποτελεί εξαίρεση), είναι η οργάνωση στο πακετάρισμα των αποσκευών. Πάντα παίρνω περισσότερα από όσα πρέπει. Διάβασα σε μία έρευνα ότι αυτό το χαρακτηριστικό είναι δείγμα ανασφάλειας, λογικό μου ακούγεται.
Η πρώτη και η δεύτερη φωτογραφία με χαρακτηρίζουν. Από μικρή με θυμάμαι συχνά να...χοροπηδάω πάνω στη βαλίτσα για να κλείσει! 

Αυτή το φορά ο προορισμός μπορεί να είναι βουνό...
ή θάλασσα...

Όπως και να χει, θα τα πούμε σε καμία εικοσαριά μέρες, ελπίζω ανανεωμένοι και εγώ και εσείς όλοι! Μας περιμένει ο Σεπτέμβρης, που παραδοσιακά είναι μήνας φορτωμένος με υποχρεώσεις άρα πρέπει να έχουμε καλή διάθεση.
Καλή συνέχεια σε όλους και στο επανιδείν! 

1 σχόλιο:

  1. Χρόνια πολλά Αμαλία μου και του χρόνου με υγεία!!
    ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ να περάσετε, να ξεκουραστείτε και να χαλαρώσετε!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή