ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ

Μόλις τελείωσα με το πακετάρισμα των σάκων μας. Πρώτη φορά παίρνω τόσα λίγα πράγματα σε μετακίνηση, πρωτόγνωρη εμπειρία για μένα που συνήθως χρειάζομαι...φορτηγό για να χωρέσουν όλα τα "απαραίτητα". Ας όψεται η low cost αεροπορική που περιορίζει τις αποσκευές, με έκανε να αλλάξω προς το θετικότερο, έστω και προσωρινά. 
Κουλουράκια πασχαλινά (με αμμωνία) έκανα την Κυριακή και πέτυχαν απόλυτα! Νοστιμότατα και μυρωδάτα, τα περισσότερα τα μοίρασα. Αυγά δεν πρόλαβα να βάψω, ούτε ένα! Τα έβρασα και έμειναν τελικά στο ψυγείο παραπονεμένα. Δεν πειράζει, θα βάψουμε στη Θεσσαλονίκη, εκεί που πάμε να συναντήσουμε πολυαγαπημένους φίλους! Έχω μεγάλη χαρά για αυτές τις συναντήσεις και δεν πτοούμαι ούτε από τα λιγοστά μου μπαγκάζια, ούτε από το σημερινό κρύο. Πιστεύω ότι θα περάσουμε πολύ ωραία, μακριά από την αρνητική ενέργεια και περιτριγυρισμένοι από πολλά γέλια, πλάκες και αγάπη.
Σας εύχομαι να περάσετε όμορφα τις επόμενες μέρες και να έχετε υγεία, καλή διάθεση και καλούς φίλους κοντά σας!
Καλή Ανάσταση!!!

16 σχόλια:

  1. Καλά να περάσετε!
    Καλή Ανάσταση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά να περάσετε!! Καλό Πάσχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλα να περασετε!!!!
    καλη ανασταση,τα λεμε after λοιπον!
    φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να περάσετε πολύ όμορφα Αμελί!

    Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να περάσετε όμορφα και χαρούμενα Αμαλία!
    Κι' ας τα αυγά...με την επιστροφή σας για αυγοσαλάτα (ας πούμε)
    Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο γι αυγοσαλάτα θα είναι τελικά αυτά, δεν υπάρχει εναλλακτική! Καλή Ανάσταση Πηνελόπη μου!

      Διαγραφή
  6. Εσύ έρχεσαι, εγώ φεύγω! Καλή Ανάσταση, να περάσετε τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ, έτσι είναι! Να περάσετε όμορφα όπου πάτε!

      Διαγραφή
  7. Καλό Πάσχα Αμαλία μου! Να περάσετε υπέροχα!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό Πάσχα Ερμιόνη μου! Εύχομαι να ξεπεραστούν σύντομα οι όποιες δυσκολίες
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή μου φίλη σου εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου Καλό Πάσχα και η Ανάσταση του Κυρίου να σου φέρει ότι καλύτερο στη ζωή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή Ανάσταση με υγεία και χαρά!! Να περάσετε πανέμορφα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή