ΓΡΗΓΟΡΟ ΓΛΥΚΑΚΙ ΜΕ ΑΧΛΑΔΙΑ


Στο Ναύπλιο πηγαίνουμε πολύ συχνά. 
Είναι η αγαπημένη μας κοντινή εξόρμηση και σταθερά πρώτη στις προτιμήσεις μας ακόμα και για καφέ ( ή βάφλα στη περίπτωση της Νατάσας!), όταν υπάρχει φυσικά ευχέρεια χρόνου. Η ομορφιά της πόλης και η ενέργεια που σε τυλίγει από τη στιγμή που θα αντικρίσεις το περίγραμμά της, είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί κάπου αλλού. Σας έχω ήδη μιλήσει εδώ   και εδώ  για προηγούμενες βόλτες μας στο Ναύπλιο οπότε δεν μένουν και πολλά να πω σήμερα για την ομορφιά της πόλης και τα πολλά αξιοθέατα. Ήθελα απλώς να δημοσιεύσω δύο πολύ ωραίες φωτογραφίες που τράβηξε η Νατάσα με το κινητό μου την ώρα που περπατούσαμε. Έχει καλό φωτογραφικό "μάτι" η μικρή μου και μου αρέσουν πολύ οι φωτογραφίες της! Ειδικά αυτή την πρώτη με το ποδήλατο τη σκέφτομαι ήδη στον τοίχο του καθιστικού μας καθώς στα δικά μου περήφανα μάτια (ε, η μαμά τι θα πει!) δείχνει πολύ καλλιτεχνική!

Μετά τη βόλτα μας που πέρασε και εύχομαι σύντομα να επαναληφθεί, έχω και μία πρόταση για γρήγορο γλυκάκι με αχλάδια, που είναι της εποχής και προσωπικά μου αρέσουν πολύ ως φρούτο. Τα αχλάδια έχουν μία ανάλαφρη, απαλή γεύση και ένα διακριτικό άρωμα που συνδυάζεται πολύ όμορφα σε ορισμένα γλυκά. Το θετικό αυτού του συγκεκριμένου γλυκού είναι ότι έχει σύντομο χρόνο ψησίματος (περίπου 30 λεπτά) κι έτσι είναι αρκετά καλή λύση για πολλές περιστάσεις (εγώ το κάνω συχνά και για το σχολικό ταπεράκι).

Τα υλικά είναι για μικρό ταψάκι και βγαίνουν 6 μέτρια κομμάτια:
3 αυγά
1 φλιτζάνι τσαγιού αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1/2 φλιτζάνι τσαγιού ζάχαρη άχνη
1 βανίλια
Λίγη κανέλα
1 φακελάκι μαγιά
3 κουταλιές της σούπας λάδι ή λιωμένο (αλλά όχι ζεστό) βούτυρο
4 κουταλιές της σούπας γάλα
3 αχλάδια
Σταγόνες σοκολάτας (προαιρετικά) 

Η εκτέλεση είναι απλή και εύκολη: προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς. Καθαρίζουμε τα αχλάδια και τα κόβουμε σε μικρά κομματάκια. Σε ένα βαθύ μπολ ανακατεύουμε το αλεύρι, τη ζάχαρη και τη μαγιά. Προσθέτουμε και τα αυγά, τη βανίλια, την κανέλα, το λάδι και το γάλα. Στο τέλος ρίχνουμε τα αχλάδια και τη σοκολάτα (αν βάλουμε). Βουτυρώνουμε ένα ταψάκι μικρό (ή το στρώνουμε με χαρτί ψησίματος όπως κάνω εγώ για να είναι πιο εύκολο το πλύσιμό του μετά!) και ρίχνουμε το μείγμα. Ψήνουμε για 30 λεπτά περίπου.
Σημειώνω επίσης ότι το μείγμα δεν φουσκώνει πολύ και το αποτέλεσμα δεν είναι ιδιαίτερα γλυκό. 

5 σχόλια:

  1. Πολύ ιδιαίτερη η ματιά της Νατάσας!!
    Το γλυκάκι εύκολο.
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω ότι σαν καλλιτεχνική φύση που είναι, είναι λογικό να έχει και καλή φωτογραφική ματιά!! Υπέροχες οι φωτό αλλά υπέροχο και το γλυκό!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η πρώτη φωτογραφία είναι πράγματι πολύ καλλιτεχνική και ρετρό.
    Πολλά μπράβο στη Νατασούλα :)
    Το γλυκάκι εύκολο και όντως ιδανικό για πάσης φύσης ταπεράκια!
    Σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρόταση: μια μικρή ψηφιακή μηχανή που θα την έχει πάντα μαζί της (όχι στο σχολείο...). Ο παππούς μου είχε κάνει δώρα την πρώτη μου αυτόματη Kodak κάπου στα 12. Όλες μα όλες οι οικογενειακές μας φωτογραφίες και όχι μόνον είναι αποκλειστικά τραβηγμένες από εμένα. Κάπως έτσι βάζεις ένα ακόμη χόμπι στη ζωή της Νατάσα και ποτέ δεν ξέρεις που θα την οδηγήσει...

    Ωραία γλυκάκι, αλλά τ' αγόρια δεν τα τρώνε τα φρούτα έτσι... Στριμαδάκια... Στο λέω για να το ξέρεις Αμαλία μου καθώς έχεις τύχη βουνό :-)))

    Χαιρετισμούς πολλούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα!!! καλο μηνα!! τι ωραιο το ναυπλιο τυχεροι το εχετε διπλα!!αλλα ακομα ιο ωραιο ειναι να ειναι εκδορμη μανας κορης! οσο γαι τη μηλοπιτα σταθερο γλυκακι τετοιο καιρο οτι πρεπει μαζι με ζεστο τσαγακι η καφε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή