Καλημέρα σε όλους!
Κατόπιν (διπλής) πρόσκλησης από τις αγαπημένες φίλες Big mama και Penelope λέω σήμερα να παίξω και εγώ αυτό το ωραίο παιχνιδάκι!
Ας καταγράψω λοιπόν τώρα 10 πράγματα που αγαπώ:
1. Το παιδάκι μου, πάνω από όλα και όλους!
2. Τους γονείς και την αδερφούλα μου.
3. Τα ταξίδια, απίστευτα πολύ, μέχρι τρελλας! Έχω ταξιδέψει πολύ από μικρή ηλικία, κυρίως στην Ευρώπη αλλά και σε τόπους μακρινούς (βλ. Ασία, Αμερική, Καραϊβική, Καναδά κλπ.), και εύχομαι να μπορέσω να ταξιδέψω ακόμα περισσότερο στο μέλλον!
4. Τα αστυνομικά μυθιστορήματα με πρωταγωνιστές serial killers (τι να λέει άραγε αυτό για την ψυχοσύνθεσή μου???). 
5. Τους έξυπνους ανθρώπους.
6. Τους αισιόδοξους ανθρώπους (απαγορεύεται η γκρίνια!).
7. Τη μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική (αν και τα γλυκά, προτιμώ να τα τρώω, παρά να τα παρασκευάζω!).
8. Τα ωραία εστιατόρια.
9. Την κλασσική μουσική (που με ηρεμεί και με ταξιδεύει).
10. Τις βόλτες για ψώνια!
Θα μου επιτρέψετε να μην προσκαλέσω τους φίλους που επιβάλλει το παιχνίδι, γιατί ήδη, αυτοί με τους οποίους έχω περισσότερη εξοικείωση, έχουν συμμετάσχει στο παιχνίδι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου