ΠΛΑΤΑΜΩΝΑΣ

Προσοχή: η ανάρτηση δεν είναι διαφημιστική!!! Σας κάνω λίγη πλάκα επειδή συνεχίζω ενίοτε να αναφέρομαι σε ξενοδοχεία που μου άφησαν καλή εντύπωση.  Μη νομίζετε όμως ότι έχω κάποιο όφελος από αυτό, δεν είμαι και παράρτημα του Trip Advisor! Δυστυχώς κανονικά τα πληρώνω κι εγώ όπως όλοι (όσο βέβαια υπάρχει αυτή η δυνατότητα και παρόλο που οι τιμές φέτος είναι αισθητά καλύτερες, τουλάχιστον στα μέρη που κινήθηκα εγώ). Το ξενοδοχείο που έμεινα στην Πιερία, λέγεται Platamon Palace και μας άφησε αρκετά καλές εντυπώσεις. Αν και πρόκειται για μονάδα που υπηρετεί τον μαζικό τουρισμό και στερείται γραφικότητας ή προσωπικής εξυπηρέτησης, ήταν αρκετά αξιοπρεπής, με σωστό και πρόθυμο service. Οι εγκαταστάσεις καλές, το τοπίο της περιοχής ωραιότατο, η θάλασσα θαυμάσια και αμμουδερή, τα δωμάτια αξιοπρεπή και καθαρά. Το φαγητό δεν ήταν ιδιαίτερο (επαναλαμβάνω ότι το ξενοδοχείο απευθύνεται σε μαζικό τουρισμό, οπότε ξεχνάμε τα αστέρια Michelin!), αλλά υπήρχε ποικιλία και καλή διάθεση. Ευτυχώς για την τοπική οικονομία, η ευρύτερη περιοχή αλλά και το ξενοδοχείο ειδικότερα ήταν γεμάτα από τουρίστες, έλληνες και ξένους (συντριπτική πλειοψηφία οι σέρβοι και οι ρώσοι, εθνικότητες που παλαιόθεν προτιμούσαν αυτή την περιοχή της Ελλάδας). Σας παραθέτω και μερικές φωτογραφίες προς επαλήθευση των λόγων μου.










2 σχόλια:

  1. Αυτό με τους Σέρβους και τους Ρώσους το βιώσαμε επίσης, μέχρι που μας έβαλε σε σκέψεις τους συζήγους...μήπως και ήρθε ο καιρός να μάθουμε μια άλλη ξένη γλώσσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Penelope! Τι να σου πω κι εγώ, αφού με τα γαλλικά και το πιάνο (κυριολεκτώ!) δεν είδα ιδιαίτερη προκοπή, μπας και με ωφελήσουν περισσότερο αυτές οι γλώσσες??? Μου βαλες ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή