ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΦΡΙΚΑΣΕ

Σαν χαρακτήρας είμαι πολύ οργανωτική. Τις περισσότερες δουλειές μου τις προγραμματίζω και τις οργανώνω με σύστημα γιατί δεν αποδίδω καθόλου καλά σε καθεστώς πίεσης. Όταν προγραμματίζω κάτι και το φέρνω σε πέρας είμαι πιο ήρεμη και δεν αγχώνομαι, γιατί σαν άνθρωπος δεν μπορώ εύκολα να διαχειριστώ το άγχος. Δεν μου πάει καθόλου!
Παρόλο λοιπόν που οι λίστες κάθε είδους είναι η αγαπημένη μου ενασχόληση (το ίνδαλμά μου είναι ο άγιος αυτός άνθρωπος που ανακάλυψε το Excel!) δεν ξέρω πώς τα καταφέρνω και κάθε χρόνο ο Μάιος για μένα είναι ένας από τους πιο φορτωμένους μήνες. Μέσα σε αυτόν πέφτουν όλοι μου οι ετήσιοι ιατρικοί έλεγχοι, τα διάφορα διαδικαστικά για το μηχανάκι μου, τα γραφειοκρατικά για την εφορία (ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ εφιάλτης), όλες οι εκδηλώσεις για τις μαθητικές δραστηριότητες της Νατάσας συν πολλά έκτακτα σε σχέση με το σπίτι που μου έτυχαν προσφάτως (μερικά εξ΄αυτών: επισκευή τεντών, επισκευή καναπέ, συντήρηση κλιματιστικού κλπ.). Ε, όταν προσπαθείς όλα αυτά να τα χωρέσεις σε 2-3 ώρες που μένουν το απόγευμα μετά τη δουλειά και ενώ συγχρόνως τρέχουν και τα υπόλοιπα καθημερινά θέματα, καταλαβαίνετε ότι ενώ όλοι οι φυσιολογικοί άνθρωποι θεωρούν το Μάιο έναν καθόλα ευχάριστο μήνα, μέσα μου έχει πάρει τη μορφή ενός αιμοδιψούς τέρατος με μακριά γαμψά νύχια και δολοφονικές προθέσεις! Άντε να δω και φέτος πώς θα τα πάμε οι δυο μας!
Αφού σας διηγήθηκα τον πόνο μου, θα περάσω στο σημερινό μας φαγάκι που είναι εύκολο (μην τα ξαναλέμε τώρα, τρέχω ακατάπαυστα!), ελαφρύ, υγιεινό και πολύ νόστιμο. Ενδείκνυται και για δίαιτα μια και αυτή η εποχή βρίσκει κάποιους να διακατέχονται από το σύνδρομο της εμφάνισης στην παραλία (δεν ανήκω σε αυτούς, δεν σώζομαι με λίγες μέρες δίαιτα!).
Χρειαζόμαστε:

4 φιλέτα κοτόπουλο χωρίς την πέτσα

2-3 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
4-5 φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα
1 ματσάκι άνηθο ψιλοκομμένο
3-4 μαρούλια χοντροκομμένα
2 κουταλιές της σούπας αλεύρι
1 αυγό
Χυμό λεμονιού (1 μεγάλο λεμόνι)
Σε πλατιά κατσαρόλα σωτάρουμε το κοτόπουλο και τα κρεμμυδάκια στο λάδι . Μόλις ροδίσουν προσθέτουμε 1 ποτήρι ζεστό νερό, τον άνηθο και τα χοντροκομμένα μαρούλια. Αλατοπιπερώνουμε και αφήνουμε το φαγητό να σιγοβράσει περίπου 40 λεπτά. Αν χρειαστεί προσθέτουμε ακόμα λίγο νεράκι (αλλά μάλλον δεν θα χρειαστεί γιατί τα μαρούλια θα βγάλουν και αυτά υγρά). Όταν το φαγητό είναι έτοιμο, διαλύουμε το αλεύρι σε λίγο κρύο νερό και προσθέτουμε το μίγμα αυτό στο φαγητό να πάρει μία βράση. Σε ένα μπωλ χτυπάμε το αυγό με το χυμό λεμονιού και προσθέτουμε το αυγολέμονο στο φαγητό.

4 σχόλια:

  1. Το φρικασέ είναι το πλέον αγαπημένο μου φαγητό. Το θεωρώ το αριστούργημα της ελληνικής κουζίνας, άσε που είναι πολύ ευέλικτο, χρησιμοποιείς ό,τι κρέας σου αρέσει κι ό,τι χόρτο σου αρέσει. Το φτιάχνω συχνά με κοτόπουλο , συμφωνώ, είναι πιο ελαφρύ!
    Καλημέρα!
    Νομίζω ότι μου άνοιξες την όρεξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κράτησε μου κι εμένα ένα πιάτο, δεν αρέσει στους υπόλοιπους και δεν το φτιάχνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το κοτόπουλο είναι ούτως ή άλλως αγαπημένο υλικό και με το φρικασέ έχουμε άριστες σχέσεις, οπότε αυτή η ιδέα είναι απόλυτα του γούστου μου!
    Κράτα γερά Αμαλία μου, είναι πράγματι δύσκολος αυτός ο μήνας!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α, τώρα μου έδωσες πολύ ωραία ιδέα για τα επόμενα φιλέτα κοτόπουλου Αμαλία μου!!
    Τα πρόσφατα έγιναν με λεμονάτη σάλτσα και ψιλή χυλοπίτα αλλά και τα χορτοφαγικά είναι εξαιρετική λύση, τόσο για το σπίτι, όσο και για το γραφείο.
    Καλή δύναμη εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή