Η ΣΟΥΠΑ ΤΟΥ ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΥ!

Τα φετινά Χριστούγεννα για πολλούς δεν έχουν την οικονομική άνεση των προηγούμενων. Επειδή κι εγώ ανήκω σε αυτή την κατηγορία, φέτος δεν μπορώ να χαρίσω παρόμοια δώρα με αυτά που αγόραζα τα προηγούμενα χρόνια. Θα κινηθώ πολύ πιο οικονομικά και έτσι αποφάσισα να ψάξω για ιδέες πρωτότυπες, εύκολες και οικονομικές. Μία ιδέα που μου άρεσε πάρα πολύ για χειροποίητο παιδικό δωράκι ήταν και η ...σούπα του χιονάνθρωπου! Ουσιαστικά πρόκειται για ένα σακουλάκι στο οποίο περιλαμβάνονται όλα τα υλικά για μία ζεστή, γλυκειά σοκολάτα!

Το δωράκι αυτό θα το χαρίσει η Νατάσα στις φίλες της αλλά και εγώ στις δικές μου, συνοδευόμενο και από την αντίστοιχη κούπα-χιονάνθρωπο, μέσα στην οποία θα μπορούν να το απολαύσουν! Η αρχική ιδέα μου ήρθε από εδώ.
Για να φτιάξω λοιπόν αυτή τη...νόστιμη σουπίτσα αγόρασα διαφανή σακουλάκια για τρόφιμα στα οποία έβαλα: τρεις κουταλιές του γλυκού ρόφημα σοκολάτας, μία γεμάτη κουταλιά σταγόνες σοκολάτας γάλακτος και μία χούφτα μίνι marshmallows. Έκλεισα το σακουλάκι με συρραπτικό (αφού το δίπλωσα δυο-τρεις φορές στο πάνω μέρος) και το σφράγισα με μία ετικέτα που έφτιαξα μόνη μου στον υπολογιστή. Εκεί γράφω τις οδηγίες παρασκευής του ροφήματος. Κόλλησα πάνω στο σακουλάκι ένα πολύχρωμο γλειφιτζούρι που θα χρησιμεύσει και ως αναδευτήρας του ροφήματος για έξτρα γλύκα και έτοιμο το δωράκι!
Μου φάνηκε πολύ πρωτότυπη και γλυκειά ιδέα για δωράκι και το αποτέλεσμα είναι όντως χαρωπό και χειμωνιάτικο!

13 σχόλια:

  1. φοβερή ιδέα!!! πρωτότυπη και σίγουρα θα κλέψει εντυπώσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειο δωράκι!!! Ειλικρινά μου αρέσει πολύ περισσότερο από άλλα ακριβότερα δώρα που κυκλοφορούν! Εξαιρετική ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραία ιδέα! Και τι ωραίο όνομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φοβερή ιδέα!!!
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μ' αρέσει πολύ η ιδέα σου!Είναι ένα ιδιαίτερο δώρο φτιαγμένο με μπόλικη φαντασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πραγματικά πολύ όμορφη ιδέα!
    Νομίζω ότι το σημαντικό είναι τα δωράκια μας να είναι από καρδιάς. Προσωπικά μου αρέσει πολύ η ιδέα του χειροποίητου δώρου που έχει εισέλθει δυναμικά τα τελευταία χρόνια, αρχικά λόγω κρίσης αλλά αργότερα και λόγω άποψης!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εξαιρετική ιδέα! Αν μου το χάριζαν θα ήμουν τρισευτυχισμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νομίζω πως οι φίλες της Νατάσας (ε, και οι δικές σου φυσικά...) θα κάνουν πάρτι με τούτη την σούπα, Αμαλία μου.

    Ωραιότατη ιδέα.

    Με το καλό λοιπόν για όλους μας... στα Χριστούγεννα και φέτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφη ιδέα!Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Την λατρεψα την ιδεα σου και λεω να την υιοθετησω!! Καλες γιορτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ χαίρομαι που σας άρεσε τόσο! Σοφία, αν θέλεις καμία επιπλέον πληροφορία για τα υλικά πες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το μονο που θα ηθελα ειναι που βρισκεις αυτα τα μικρα marshmallows. Σ' ευχαριστω πολυ για την βοηθεια, φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σοφία, αυτά τα βρήκα στα καταστήματα Tiger http://www.tiger-stores.gr/katasthmata.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή