ΡΟΛΟ ΜΕ ΚΙΜΑ ΚΑΙ ΑΥΓΟΥΛΑΚΙ

Τις προάλλες είχα αποφασίσει να φτιάξω μπιφτέκια με πατάτες στη γάστρα, ένα κλασσικό και εύκολο φαγητό που αρέσει σε όλους! Όταν όμως άνοιξα το ψυγείο για να βγάλω τα υλικά μου, είδα μερικά βραστά αυγά που είχαν μείνει έρμα και μοναχά και μου ήρθε η φαεινή ιδέα: γιατί δεν φτιάχνω ένα ρολό; Χρόνια είχα να το φτιάξω, είναι ένα φαγητό που μου φέρνει στο νου τις εποχές που πήγαινα στην κατασκήνωση και μας το έφτιαχναν κάθε Κυριακή, το περιμέναμε πώς και πώς! Το έκανα λοιπόν και τώρα σας παραθέτω την απλή του παρασκευή:
Υλικά
750 γρ κιμάς
1 τριμμένο κρεμμύδι
1 τριμμένη ντομάτα
3 φέτες ψωμί μουσκεμένο
2 κουταλιές σούπας ξύδι
2 κουταλιές σούπας λάδι
1 κουταλιά σούπας ρίγανη
Αλάτι, πιπέρι
3 σφιχτά βραστά αυγά
4-5 πατατούλες
Ζυμώνουμε μαζί όλα τα υλικά του κιμά μέχρι να ομογενοποιηθούν. Στρώνουμε τον κιμά σε ορθογώνιο σχήμα και αραδιάζουμε τα αυγά.


Τυλίγουμε το ρολό γύρω από τα αυγά και το τοποθετούμε στη γάστρα ή σε ταψάκι. Γύρω από το ρολό κόβουμε πατατούλες. Περιχύνουμε με το χυμό λεμονιού, λάδι και λίγο αλατάκι + πιπέρι στις πατάτες.


Το ψήνουμε σκεπασμένο για 1,5 ώρα και μετά το ξεσκεπάζουμε για μισή ωρίτσα μέχρι να ροδίσει! Έτοιμο και μοσχομυριστό!!!

2 σχόλια:

  1. Μια χαρά μου φαίνεται και για άλλη μια φορά τα συγχαρητήριά μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα ευγενική είσαι Μαρία μου, ευχαριστώ πολύ! Το έκανα μία μέρα το ρολό για τη Νατάσα και μια και έγινε ανάρπαστο είπα να το γράψω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή