ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΑ ΦΑΤΣΟΥΛΑ!
Τον τελευταίο καιρό έχω κόψει τα πολλά μαγειρέματα. Κάτι η ζέστη, κάτι η ψυχολογική διάθεση, κάτι η προσπάθεια για ισορροπημένη διατροφή (που παραταύτα δεν αποδίδει!), ασχολούμαι μόνο με τα απολύτως απαραίτητα: απλά φαγητά για τη μικρή, σαλάτες και πιο στεγνά για τους υπόλοιπους. Γι΄αυτό και δεν έχω βάλει κάτι αξιόλογο εδώ. Χθες όμως, το κοριτσάκι μου με παρακάλεσε να της φτιάξω ένα κέικ για τον παιδικό σταθμό και με έπιασε διάθεση έξτρα στολισμού! Ένα απλό σοκολατένιο κέικ το μεταμορφώσαμε μαμά και κόρη σε γλυκιά φατσούλα! Πλάκα δεν έχει? Τα υλικά του συγκεκριμένου κέικ, που είναι νοστιμότατο και αφράτο, είναι τα ακόλουθα:
- 5 αυγά
- 1 φλιτζάνι τσαγιού ζάχαρη
- 1 φλιτζάνι τσαγιού αλεύρι
- 1/2 κ.γ. μπεκιν
- Βανίλια
- 200 γρ.κουβερτούρα + 50 γρ. βούτυρο
Σε μπεν μαρί λυώνουμε την κουβερτούρα μαζί με το βούτυρο και αφήνουμε το μίγμα να κρυώσει. Χτυπάμε καλά στο μίξερ τα αυγά με τη ζάχαρη και όταν αφρατέψουν προσθέτουμε το αλεύρι, το μπέκιν και τη βανίλια . Τέλος, με ένα κουτάλι ενσωματώνουμε το μίγμα της σοκολάτας. Αδειάζουμε το μίγμα του κέικ σε βουτυρωμένο ταψάκι και το ψήνουμε σε φούρνο με αντιστάσεις για 30 λεπτά. Όταν το βγάλουμε από το φούρνο περιμένουμε 10 λεπτά και μετά το ξεφορμάρουμε. Μόλις το κέικ κρυώσει το στολίζουμε κατά βούληση (εγώ χρησιμοποίησα ζελεδάκια).

2 σχόλια:

  1. η χαρά που παίρνουν τα παιδιά από τόσο απλά πράγματα είναι απερίγραπτη, τέλεια η φατσούλα-αραπίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή σου μέρα αγαπητή μου
    Τελικά με τα γλυκά σου θα με κάμεις να αρχίσω να τα δοκιμάζω.
    Πάντως η φατσούλα δείχνει τέλεια και υπέροχη
    Νάσαι καλά
    Ντένης από 7/νησα

    ΑπάντησηΔιαγραφή