Η ΠΙΤΑ ΤΟΥ ΜΕΡΑΚΛΗ!


Τη νόστιμη αυτή πίτα μας την φίλεψε ο μερακλής αγαπημένος μου εξάδερφος, ο Κωστής και την εξαφανίσαμε σε χρόνο -ρεκόρ καθώς ήταν πεντανόστιμη! Το πικάντικο σουτζούκι το εξισορροπούσε ωραιότατα η δροσιά της ντοματούλας και το αποτέλεσμα ήταν ένα ιδανικό συνοδευτικό για τσιπουράκι θεσσαλικό! Ο Κωστής συχνά-πυκνά επιδίδεται σε μαγειρικές δημιουργίες, γλυκές και αλμυρές και τον διακρίνει ιδιάιτερη αγάπη για τις πικάντικες και ξεχωριστές γεύσεις. Είναι δε και πολύ καλός ψήστης πάσης φύσεως κρεατικών. Πώς να το κάνουμε, στην οικογένεια αγαπάμε το καλό φαγητό, είναι θέμα γονιδίων! Για την πίτα που ο Κωστής έφτιαχνε και εγώ παρακολουθούσα, χρειάστηκαν:
- 8 φύλλα κρούστας
- Λουκάνικο σουτζούκι
- Φέτες ντομάτας
- Κίτρινο τυρί σε φέτες
- Λάδι ή βούτυρο
Σε αντικολλητικό τηγάνι τσιγαρίζουμε το σουτζούκι που έχουμε κόψει σε φέτες για να βγάλει το λίπος του. Λαδώνουμε τη λαμαρίνα του φούρνου και στρώνουμε στη μισή λαμαρίνα τέσσερα λαδωμένα φύλλα κρούστας (το άλλο μισό τους να εξέχει από τη λαμαρίνα) και στην άλλη μισή άλλα τέσσερα φύλλα ομοίως. Πάνω στα φύλλα αραδιάζουμε πρώτα το λουκάνικο, μετά τις φέτες ντομάτας και από πάνω τις φέτες του τυριού. Κλείνουμε τα φύλλα έτσι ώστε να σχηματίζονται δύο ορθογώνια δεματάκια και στερεώνουμε τα φύλλα από κάτω. Ψήνουμε στο φούρνο μέχρι να ροδίσουν οι δύο πιτούλες μας!

6 σχόλια:

  1. Αμαλία μου, να στείλω στον Κωστή τον άντρα μου; Ο οποίος "τρελλαίνεται" για τέτοια πικάντικα, που προσωπικά προσπαθώ να αποφεύγω ;-)
    Πραγματικά όμως είναι ωραίος μεζές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικά πολύ ωραία πρόταση για όσους από εμάς αγαπάμε τις πιο πικάντικες γεύσεις!
    Εύγε στον Κωστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πηνελόπη, είναι σίγουρο ότι οι δυο τους θα τα βρούνε μια χαρά, κουβεντούλα, μεζές και καμιά μπυρίτσα, τέλεια θα περάσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ερμιόνη μου, το έχει το όνομα φαίνεται! Το τραβάει το νόστιμο φαγάκι κάθε Κωστής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία, μου θυμίζει λίγο παστουρμαδόπιτα! Αχ, τι μου κάνεις βραδιάτικα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Mia maria για παστουρμαδόπιτα το ξεκίνησε και ο ξάδερφος αλλά επειδή είχαμε παιδάκια στην παρέα είπε να μην το κάνει τόσο ενισχυμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή