ΜΟΥΣΙΚΑ ΓΟΥΣΤΑ

Από τότε που έχω ανακαλύψει το θαυμαστό κόσμο των blogs, παρακολουθώ σε καθημερινή βάση διάφορα από αυτά . Δεν περιορίζομαι φυσικά σε εκείνα που καταπιάνονται μόνο με τη μαγειρική, το αντίθετο μάλιστα, θα έλεγα ότι αυτά που θεωρώ...ποικίλης ύλης μου είναι πολύ πιο αγαπητά. Διότι, πόσα φαγητά και γλυκά να ετοιμάσει πια κάποιος! Τα συρτάρια είναι γεμάτα εκτυπωμένες συνταγές που περιμένουν τη σειρά τους για δοκιμή, οι περισσότερες των οποίων (ας μη γελιόμαστε) όσο νόστιμες, ευφάνταστες και ιδιαίτερες και αν είναι, θα μείνουν μάλλον μαγειρικό μου απωθημένο! Χρόνος πολύς δεν υπάρχει, δοκιμαστές πρόθυμοι και ανοιχτόμυαλοι σπανίζουν, αφορμές δεν δίνονται συχνά, ε...με όλα αυτά περιορίζονται οι κουζινικές ενασχολήσεις.
Τα άλλα blogs όμως, αυτά που ασχολούνται με ό,τι κάθε φορά απασχολεί/ενδιαφέρει τους δημιουργούς τους, αυτά μου αρέσουν πολύ! Ξεχωριστή αδυναμία έχω και σε αυτά που τα διατηρούν άνθρωποι που ζουν μακριά από την Ελλάδα και μας μεταφέρουν τα βιώματά τους, τη δική τους οπτική, μακριά από το δικό μας μικρόκοσμο. Ένα τέτοιο blog είναι αυτό της Αγγελικής , που είναι από τα αγαπημένα μου. Μόλις δω ότι ανέβασε ανάρτηση η Αγγελική, αφήνω ό,τι κάνω και σπεύδω να τη διαβάσω. Αφού λοιπόν μία από τις αγαπημένες μου δικτυακές φίλες με προσκάλεσε να μοιραστώ τα μουσικά μου γούστα, δεν μπορούσα παρά να ανταποκριθώ.
(Στο σημείο αυτό να διευκρινίσω ότι ακούω κυρίως κλασσική μουσική και soundracks από μιούζικαλς, εκεί είναι που έχω τη μεγαλύτερη αδυναμία).
Μόλις λοιπόν ξεκίνησα να σκέφτομαι ποια τραγούδια θα μπορούσα να δηλώσω δημόσια ως τα 5 πιο αγαπημένα μου, συνειδητοποίησα ότι αυτή η επιλογή είναι πολύ δύσκολη! Πώς να περιορίσεις τόσο πολύ τις προτιμήσεις σου? Ψάξε-ψάξε κατέληξα σε κάποια, διαφορετικού στυλ μεταξύ τους καθώς τα μουσικά μου γούστα είναι αλλοπρόσαλλα! Κάτι η κλασσική πιανιστική μου ενασχόληση, κάτι τα οικογενειακά ακούσματα των παιδικών χρόνων, κάτι αναμνήσεις εφηβικές και νεανικές, βγήκε ένα...ολίγον παρανοϊκό σύνολο που όμως αντικατοπτρίζει τις προτιμήσεις μου.
Η σειρά είναι τυχαία πάντως (δεν πρόκειται για...top five countdown!)
1. Προλαβαίνω (Α.Πρωτοψάλτη)
Ιδιαίτερα συναισθηματικό τραγούδι, με υπέροχους στίχους που μας θυμίζει ότι ποτέ δεν είναι αργά για να προλάβουμε όσα επιθυμούμε. Μου θυμίζει μία ιδιαίτερα φορτισμένη συναισθηματικά περίοδο της ζωής μου, δύσκολη αλλά και πολύ εποικοδομητική.

2. Σταμάτησε του ρολογιού τους δείκτες (Ρ.Κουμιώτη)
Παλιό, κλασσικό και αγαπημένο! Πάντα ψιλοσυγκινούμαι όταν το ακούω, παρόλο που το CD του κοντεύει να λιώσει από το πολύ παίξιμο!
 
3. Beautiful Maria of my soul
Λατρεία και το τραγούδι και ο συγκεκριμένος ηθοποιός!
 
4. Mamma mia
Χαρωπό, χορευτικό, ανεβαστικό, φτιάχνει τη διάθεση. Συγχρόνως αποτελεί ένα από τα αγαπημένα μου μιούζικαλ, το έχω δει αρκετές φορές και εντός Ελλάδας και εκτός. Κοντεύω να διεκδικήσω και ρόλο, τόσο καλά το ξέρω!!!
 
5. Come undone (Duran Duran)
Ανυπέρβλητη λατρεία των σχολικών μου χρόνων, παραμένουν η ποπ προτίμησή μου. Μέχρι και όνειρο είχα δει τότε ότι ο...Nick Rhodes (δεν θέλω ερωτήσεις για το ποιος είναι) νοίκιασε το διπλανό μας σπίτι και γίναμε γείτονες!!! Ακόμα το θυμάμαι!
 
ΥΓ. Μόλις διαπίστωσα ότι τα περισσότερα τραγούδια που έβαλα είναι μέσα στη μαύρη απελπισία και την συμφορά, ελπίζω να μην φαντάζεστε ότι είμαι κάποιος πολύ...σκοτεινός τύπος!
 

2 σχόλια:

  1. ΤΕΛΕΙΑ τραγούδια όλα !!! ΤΕΛΕΙΑ !!!!

    Η υπέροχη, φανταστική Ρ. Κουμιώτη είναι από τις αγαπημένες μου κι αυτό το τραγούδι το 'χω λιώσει κι εγώ !!! (Κι επίσης να πω ότι είναι μια γλυκύτατη ύπαρξη, η οποία μόλις έμαθε ότι μου αρέσουν τα τραγούδια της - ένας απ' τους γιους της είναι κουμπάρος μιας άλλης φίλης-μπλόγκερ - μου έστειλε ένα αυτόγραφό της !!! Δεν είναι φοβερή ;;;;)

    Duran-Duran: αξία κι έρωτας αναλλοίωτος εις τους αιώνας των αιώνων, αμήν !!! Εσύ ονειρευόσουν τον Nick, εγώ τον John ! Εντάξει είμαστε, παίρνει η καθεμιά από έναν ! Δεν θα πιαστούμε μαλλί-με-μαλλί !!!

    Για το Mamma Mia τι να πω ;;; Να πω ότι ήταν το τραγούδι που μ' έβγαλε απ' την ψιλο-κατάθλιψη που είχα πάθει όταν έχασα το καμπιάκι μου ; Να πω ότι - κατά τακτά χρονικά διαστήματα - δίνω στα μικρά από μια ξύλινη κουτάλα, παίρνω κι εγώ μία και το τραγουδοχορεύουμε στην κουζίνα ;;; Τι να πω ;;;

    Καταπληκτικές επιλογές, Αμαλάκι ! Μπράβο !!! Και σ' ευχαριστώ που έπαιξες και φυσικά για τα καλά σου λόγια, στα οποία μπορώ ν' απαντήσω με το τραγούδι:
    https://www.youtube.com/watch?v=JXVAVHQc6OU

    Χαχαχαχαχαχαχαχαχααα !!!

    Φιλάκιαααα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ουφ! Ευτυχώς που ο Nick και ο John γλύτωσαν απ τη γκρίνια μας, μια χαρά τους...μοιράσαμε!!! Όσο για το Mamma mia, την ίδια σκηνή ζω κι εγώ συχνά με τη Νατάσα, μόνο που εκείνη έχει δικό της μικρόφωνο και είναι πιο πειστική ως εκκολαπτόμενη σταρ! Αμοιβαία όντως τα αισθήματα καλέ, γι αυτό και μου αρέσεις τόσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή